Tuesday, December 4, 2012

Selamat tinggal.?

assalamualaikum readers...

tajuk entry selamat tinggal? hoho. first of all, saje la nk bgtau. aku ngn kawan2 aku baru je habis a level programme selama 1.5 years kat KTT. so, dah selesai semua benda. IELTS, Grad Dinner, BTN pon dah. pastu, tibalah waktu perpisahan dgn kawan2. utk bdak2 under JPA, boleh jumpa lagi tahun depan time KI, insyaallah. utk bdak2 Mara, sik tauk la giney kelak. :P maybe ada yg fly awal. ada yg lambat sikit.

Pertama skali aku nk mintak maaf kat kawan2 aku yg aku xsempat salam seblom balik aritu. especially kat Shafiq Hamidon. ok. aku dah bg hint yg aku maybe bertolak awal pagi tu, tp ntah. mcm xde feel nk salam peluk2. haha. nway, aku pon dah balik. xleh nk buat apa gak. dpt doa dari jaoh je la. sori ye shafiq.

nak cerita apa yep.. sronok kalau ada gamba skali. tp apakan daya, aku malas nk upload gambar. hoho. nanti la. bila2 ada kesenangan.

KTT dah tggal. skarang dah balik. plan utk time cuti ni still xde lagi. haaa. xtau nk buat apa kat rumah. nak update blog ni. idea bertimbun timbun. tp xpandai nk organise otak. duh. :/ so,terpaksa la perah otak dulu. fikir mana yg patut aku cerita dulu. huhu.

Mungkin start dari awal. seblom masuk. semasa. dan selepas. hahaha. papepon, KTT lah tempat yg mengajar aku menjadi lebih matang. thanx guys sbb support aku selama ni. especially housemates Taman Kenanga.walaupon dah pindah apartment tp aku still anggap korg housemates aku. :D okay. berat hati sebenarnya nk berpisah dulu. sbb xikot plan yg sepatutya. later akan di bincangkan di sini.

Pengajaran #1 : appreciate things before they gone. 

uhuk2.

weehooo

nya malu ka?

ehey. tersengih tgok apa weh? :P
sedikit gambar yg sempat aku ambil dr pendrive aku. byak gamba dlm sd card. malas nk copy. huhu. later okay..

No comments:

Post a Comment